vineri, 15 aprilie 2016

De ziua mea, Ștefan Octavian Iosif

   As vrea sa fiu un biet bunic,
   Adus de spate si pitic,
   Sa-mi mangai barba alba;
   Sa stau la foc, de somn sa pic,
   Visand la vremea dalba.....

   In jurul meu sa am nepoti,
   Si pe genunchi sa-i joc pe toti
   Si sa le-nsir alene
   Povesti cu zmei si Barba-Coti
   Si mandre Cosanzene.

   Sa rad cu ei, copilaros,
   Cand, motaind, mi-atarna-n jos
   Al scufei meu ciucur;
   Cand ei ma trag de par vartos,
   Sa-i cert si sa ma bucur.....

   Ori, vara, sa ma plimb cu ei
   Domol pan vechile alei,
   Cu tacticoase pasuri:
   Sa-i tiu mereu sub ochii mei
   In lungile popasuri......

   Si-n poarta casei, pe-nserat,
   Cand oamenii se-ntoarna-n sat
   Si-mi dau, pe rand, binete,
   Sa-ngan pe nas, ingandurat,
   Un psalm de tinerete......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu