luni, 12 martie 2012

Concursul “Citesti, deci câştigi l@ biblioteca ta!”

    În luna decembrie ne-am înscris la concursul “Citesti, deci câştigi l@ biblioteca ta!”. Acest concurs se adresează elevilor de la clasa a IV-a. În urma unei selecţii echipa noastră a căpătat contur (3 eleve fiecare de la câte o clasă de a IV-a).
    Ne-am întâlnit în fiecare săptămână, am discutat pe tema lecturilor propuse, şi ne-am pregătit sufleteşte.   
    A venit şi ziua de sâmbătă, 10 martie 2012, data concursului. Acesta s-a desfăşurat la sediul IŞJ Bacău. Au participat 16 şcoli din tot judeţul, în urma etapei acesteia rămânând înscrise doar 8 echipe.
 Emoţii mari......

  Se anunţă ordinea participării la concurs.








Aflăm că suntem în echipa cu numărul 5

Vine şi rândul nostru, să răspundem la întrebări




Şi........................... suntem câştigători!!!!!!!!!!!!!!!
  Felictări micilor mele cititoare: Sandu Delia (clasa a IV-a A), Botez Andreea (clasa a IV-a B) şi Ciobanu Roxana Ioana (clasa a IV-a C).

  Fericite, ne pregătim de drumul spre casă. Pe luna viitoare, la etapa a II-a

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu